ניווט בעמוד

ייעוץ וליווי אישי בבניית תוכניות והגשתן למכרז גפ”ן

מתקשים לצלוח את מכרז גפ”ן? תנו לנו לעזור לדייק את התוכנית ולהתאים אותה לדרישות המכרז כולל שלבי הרישום והגשת התכנית למאגר התוכניות והמענים ומכרז גפ”ן.

היי חברים, נעים מאוד, לירן. היזם מאחורי האתר והקהילות של ספקי גפ”ן מתייעצים בהן חברים למעלה מ7600 ספקים (יוניקים).

במהלך השנה וחצי שהאתר והקהילות באוויר, פנו אלי אינספור ספקים בבקשה לליווי ועזרה בהגשת התוכניות שלהם למכרז גפ”ן ועד לא מזמן לכולם סירבתי כי מטרת הקהילה היא ללמוד להגשת לגפ”ן בכוחות עצמכם ואני עדיין חושב שכל אחד יכול, וצריך, לעשות את זה בעצמו, אבל, בשל הביקוש הרב וההבנה שלא ניתן להלחם בְּצורך, והחלטתי שאם כבר לתת שירותי ליווי בהגשה למכרז, אז חובה לעשות את זה כמו שצריך, ולשם כך הקמתי מערך ליווי שנותן מענה מקיף ומקצועי.

ייעוץ וליווי לספקי גפ"ן

מה כולל מערך הליווי

  • צוות מקצועי של אנשי חינוך והוראה עם ניסיון בהגשת תוכניות למכרז גפ”ן, שמטרתו לתת מענה מקצועי ברמה הפדגוגית בתחומים שאני פחות בקיא בהם.
  • Gefen.AI – כלי בינה לפיתוח והתאמת תוכניות למכרז גפ”ן
    כלי הAI מתבסס על דטאבייס מדוייק ורחב שבניתי על סמך מסמכים רשמיים ובעיקר מידע שנאסף בקהילות גפ”ן וידע אישי.
  • ייעוץ והדרכה בתחום השיווק ויצירת התוכן בתחום החינוך.
    בנוסף לשירותי הייעוץ והליווי בנושאי ההגשה למכרז גפ”ן, הספקים יהנו מייעוץ והטבות בכל הקשור לצרכים השיווקים של העסק שלהם.
Gefen.AI - צ'אטבוט לפיתוח והתאמת תוכניות לתתי הסלים במכרז גפ"ן
Gefen.AI - צ'אטבוט לפיתוח והתאמת תוכניות לתתי הסלים במכרז גפ"ן

סוגי הליווי שאני מציע

עבור מי מכם שכבר סיים את התחקיר והבין שזה לא בשבילו ומעדיף ללכת על ליווי ממי שכבר בקיא במערכת גפ”ן, אני כמובן עומד לשירותכם.

לליווי שאני מציע יש כמה צורות עבודה (או מסלולים אם תרצו)

מסלול ראשון: פגישת ייעוץ והכוונה לספקי גפ"ן

במסגרת פגישת הייעוץ הממוקדת (הפגישות מתקיימות אונליין בגוגלמיט, בין אם עושים פגישה אחת או כמה לאורך הדרך) אסביר לכם מה לעשות בכל שלב בדרך בכל הנוגע לגפ”ן ובגדול אקח אתכם יד ביד את התהליך. מטרת פגישת הייעוץ מלבד ההכוונה, היא גם (ובעיקר) לתת לכם את הכלים וכל הידע שנדרש לבניית והגשת תוכנית למכרז גפ”ן תוך דיוק תכני התוכנית, התאמתה לתתי סלים רלוונטים וכן כתיבת התכנים (כמו תמצית, מטרות, סילבוס וכן הלאה) בצורה ממוקדת כדי שתוכלו להגיש אותה בעצמכם למכרז גפ”ן במידה ותרצו. 

במסלולי זה, אני למעשה על תקן יועץ והספק הוא זה שמבצע את הדברים בפועל

מסלול שני: חבילת שעות ייעוץ והכוונה לספקי גפ"ן ועסקים בתחום החינוך

המסלול השני הוא מסלול של בנק שעות ייעוץ והוא מיועד לטווח הארוך עבור עסקים בתחום החינוך ומטרתו היא לייצר עבור ועם העסק החינוכי שלכם תהליך של צמיחה עסקית מעבר לגבולות הגפ”ן, זאת אומרת שמלבד הכלים והידע שאעביר לכם בנוגע לבניית והגשת תוכנית למכרז גפ”ן, נייצר תוכנית עבודה עסקית קדימה תוך ייעוץ והכוונה בנושאים נוספים החשובים לכל עסק כמו שיווק למוסדות וגם לקהל הפרטי שלכם, בניית מותג ועזרה בבניית אסטרטגיה עסקית ושיווקית וכן ייעוץ והכוונה בתחומי יצירת התוכן וניהול פלטפורמות הסושיאל של העסק שלכם כולל הקמת קהילה עסקית ובסיס לקוחות ואפילו לעזור לכם לבנות קורסים ומוצרים דיגיטלים שיניבו לכם הכנסה נוספת. נושאים אלה הם למעשה עיקר עיסוקי ואוכל לתרום בהם רבות מניסיוני וכאמור את שעות הייעוץ במסלול זה, ניתן לפרוש ולנצל על פני שנה שלמה לפי הצרכים העסקיים שלכם.

בונוס:

רוכשי חבילת שעות ייעוץ, יקבלו גישה חופשית למשך שנה שלמה לכל הוובינרים והקורסים המוקלטים באתר (כולל אלה שיעלו בהמשך)

מסלול שלישי: שירות ליווי מלא של כתיבה והגשת תוכניות למכרז כבר לא רלוונטי למכרז נוב' 2024 בשל עומס

מסלול הליווי המלא, מלבד הייעוץ וההדרכה, כולל גם שירות של כתיבת תכנים ייעודים שלא נתבקשנו להוסיף במסלול הכחול כמו תקציר מפורט מאוד, סילבוס ייעודי עבור כל שכבה, הגדרת ערכים, מיומנויות, מטרות ושיטות למידה וכן הלאה ולשם כך אני עובד עם צוות של אנשי מקצוע  שמטרתם היא לדייק את הכתיבה הפדגוגית עבור התכנים בהתאם לאותם תתי סלים וכן לדרישות ההגשה במכרז. 

לבסוף, לאחר שהתוכנית מוכנה וכתובה יש גם את נושא הגשתה למכרז (שהוא עניין אופציונלי כי ברגע שיש לכם את כל התכנים מסודרים, ניתן לעשות את ההגשה בעצמכם ולחסוך את העלות כי זה נטו פונקציה של זמן עבודה.)

כמו כן, במסלול זה תקבלו גם גישה לGefen.AI – הצ’אט בוט הייעודי לגפ”ן ולתכנים חינוכיים איתו תוכלו לבנות בעצמכם תוכניות חדשות מאפס וכן להתאים גם אותן לתתי סלים, לייצר תכנים חינוכיים כמו מערכי שיעור, דפי עבודה וכן הלאה, וכן להשתמש בו לייעוץ ויצירת תוכן עבור השיווק שלכם!

חובה לציין שברמה התקציבית, יש הבדל עצום מבחינת עלויות בין מסלולי הייעוץ למסלול הליווי המלא (במיוחד אם מתכוונים להעביר כמה תוכניות). מיד אפרט.

מסלול רביעי: הגשה בלבד של תוכנית קיימת

מסלול זה מיועד לתוכניות שכבר הוגשו בעבר למכרז ואושרו למסלול הירוק אך התוקף שלהן פג והן זקוקות להגשה מחודשת בלבד. מטרת המסלול הזה היא למעשה לחסוך לספק את זמן ההגשה וההיכרות עם השינויים במכרז ומערכת ההגשה החדשה. במסלול זה הספק מספק את כל התכנים, התעודות, ההמלצות והטפסים המנהליים ותפקידי הוא להגיש אותם כמו שהם למכרז. straight forward.

שלבי תהליך העבודה במסלול הליווי המלא

כיוון שכל ספק נמצא בנקודה אחרת בתהליך ההגשה, חילקתי את תהליך הליווי המלא ל-4 שירותים נפרדים כדי לאפשר לספקים לחסוך עלויות ולרכוש רק את השירות שאין להם אפשרות לבצע בעצמם, אבל  כך או כך, לפני פירוט השירותים והעלויות שלהם, חשוב לזכור שכך או כך, הכל מתחיל בפגישת ייעוץ ראשונית (עלותה כעלות פגישת ייעוץ רגילה) שמטרתה לעשות לנו סדר ולהבין האם ואיך צריך להתקדם וכמו בכל דבר בחיים, ההצלחה טמונה בעבודה סיסטמתית ומסודרת עם שלבים ברורים:

שלבי העבודה בתהליך ליווי במכרז גפ"ן

הכל מתחיל בפגישה

אז כדי שאוכל לתת לכם הצעת מחיר קונקרטית (וכמובן על הדרך ייעוץ והכוונה), כאמור, בכל מקרה אנחנו מתחילים מפגישת ייעוץ אחת (באורך של כשעה), לקראתה תתבקשו לענות על שאלון עם סדרת שאלות הנוגעות לעסק ולתוכנית שלכם וכן גם לצרכים השיווקים שלכם, כדי שאבין במה התוכנית שלכם עוסקת ומה הכלים שעומדים לרשותכם ואיך אני יכול לעזור. בפגישה ננסה למפות לאילו תתי סלים התוכנית עשויה להתאים הן מבחינת התוכן, הן מבחינת הקהל והן מבחינת התעודות והניסיון הקיים שלכם כדי שנוכל להבין האם אנחנו עומדים בדרישות המכרז ותתי הסלים עליהם נחליט ומה ניתן לעשות במידה ואנחנו לא עומדים בתנאי הסף (וחשוב להדגיש שלא תמיד ניתן לעמוד בתנאי הסף אבל חובה לעשות את התחקיר שציינתי בשביל לדעת איפה אנחנו עומדים ולהבין מה האופציות שלנו אם אנחנו לא עומדים בתנאים).

במידה ובסיום הפגישה תיהיו מעונינים להתקדם לשירות מלא של בניית תוכנית/תוכניות או הגשה למכרז אז עלות הפגישה תקוזז מעלות שירות בניית התוכנית / ההגשה למכרז

עלויות שירותי ליווי למכרז גפ"ן

הצטרפות למאגר התוכניות והמענים (המסלול הכחול)

השירות כולל הדרכה ועזרה בשליחת הבקשה לפתיחת הרשאה להעלאת תוכניות במאגר התוכניות והמענים (פתיחת ספק) וכן העלאת תוכנית ראשונה למסלול הכחול והגדרתה.

עלות: לרוב באיזור 1000 ש”ח

אדגיש שזה שירות שהוא לגמרי משהו שאתם יכולים לעשות גם בעצמכם ואני מעודד אתכם לעשות את זה לבד במקום לשלם. 

הנה סרטון הדרכה שמסביר בדיוק איך לעשות את זה.

בניית תוכנית גפ"ן (המסלול הירוק)

שירות בניית תוכניות מותאמות למכרז גפ”ן הכולל עבודת מחקר מתחרים של תוכניות קיימות במאגר התוכניות והמענים, התאמת התוכנית לתתי סלים רלוונטים, בניית התוכנית וכתיבת תכנים מותאמים לתתי הסלים הרלוונטים ברמה הפדגוגית ודיוקם על ידי איש פדגוגיה עם תואר רלוונטי לתחום התוכנית שלכם תוך התחשבות בדרישות ותנאי הסף.

עלות: החל מ3000 ש”ח (בהתאם לכמות התוכניות וכמות תתי סלים להתאמה בכל תוכנית)

הגשת התוכנית למכרז גפ"ן

השירות כולל הסבר והדרכה בנוגע לחתימות על המסמכים המנהליים, הגשת התוכנית למכרז והעלאת התכנים בפועל, הגדרת מחירון ואיזורי פעילות ובגדול את כל מה שצריך מסביב.

עלות: החל מ-1000 ש”ח (בהתאם לכמות תתי הסלים)

כמו כן, אזכיר שגם את הגשת המכרז עצמו אתם בהחלט יכולים לעשות בעצמכם כדי לחסוך עלויות. הנה סרטון ההדרכה המפורט בנושא

שיווק תוכניות גפ"ן

לאחר ההגשה למכרז, יש כמובן גם את השלב הרביעי והחשוב ביותר אותו צריכים לעשות גם ספקים במסלול הכחול וגם ספקים במסלול הירוק שזכו במכרז והוא שלב השיווק וזה ה-תחום שלי. אז אשמח לייעץ וגם לשווק בפועל (אם זה רלוונטי), אבל כשנגיע לגשר, נחצה אותו 🙂

המחירים משקפים טווחי מחיר ואינם כוללים מע”מ אלא אם צויין אחרת. הצעת מחיר ייעודית תישלח רק לאחר ובהתאם לפגישת איפיון.

הפגישות מתקיימות בגוגלמיט בימים א’-ה’ בין 9:00 ל13:00.

ניתן לצפות ביומן ולקבוע פגישה אונליין בקישור הזה

בהחלט!
מטרת הפגישה היא קודם כל לשתף אתכם מהניסיון שלי ולתת לכם ערך בין אם זה בנושא גפ”ן, יצירת תוכן וכן, גם נושא השיווק. לכן במידה ואתם צריכים ייעוץ בנושא השיווק, בהחלט ניתן להתמקד בנושא הזה או לשלב אותו עם נושאים אחרים לפי הצרכים שלכם. אשמח לעזור בכל נושא בו יש לי את האפשרות לסייע ולייעץ.

בהחלט!
ניתן לרכוש חבילה של 5 שעות ייעוץ בעלות של כ-1750₪ + מע”מ או 10 שעות ייעוץ בעלות של כ-2750₪ + מע”מ, ולנצל אותן לפי הצורך (לאורך שנה קדימה).

תהליך הליווי מתחלק למספר שירותים מהם ניתן לבחור ולקבל הצעת מחיר מותאמת לצרכים שלך

  • ייעוץ בנושא גפ”ן, ייעוץ עסקי לעסקים בתחום החינוך ובניית אסטרטגיה, ייעוץ בנושאי שיווק ויצירת תוכן, ניהול סושיאל והקמת קהילות, בניית אתר / דפי נחיתה ובכל נושא הרלוונטי לעסקים בתחום החינוך.
  • שירותים שונים הקשורים למערכת גפ”ן כמו הקמת ספק והעלאת תוכניות. התאמת תוכניות קיימות לתתי הסלים במכרז ובניית תוכניות חדשות מאפס וכמובן הגשה למכרז הלכה למעשה
  • ייעוץ ועזרה בנושא השיווק תוך בניית מותג חינוכי וכן עזרה ביצירת חשיפה לאנשי חינוך.
  • פגישת ייעוץ בת כשעה – 500₪ (שעלותה תקוזז אם נמשיך לליווי מלא)
  • פתיחת ספק במאגר והעלאת תוכנית ראשונית – 1000₪
  • בניית תוכנית מאפס להגשה למכרז – 3000₪ (עבור תת סל אחד)
  • הגשת תוכנית מוכנה למכרז – 1000₪ (עבור תת סל אחד)
  • בניית תוכנית / הגשה למכרז עבור תת סל נוסף – 500₪
  • שירותים נוספים כמו שיווק וחשיפה לאנשי חינוך / יצירת תוכן שיווקי (לדוג’: סרטון תדמית, תכני גרפיקה וכו’) / ניהול סושיאל / בניית אתר / דף נחיתה – בהתאם לצרכים 
המחירים לא כוללים מע”מ

מטרתי בתהליך ליווי היא ראשית לייעץ לכם בהתאם לנתונים הקיימים שלכם (תעודות, הכשרות, סוג התוכנית) ולעזור לכם להתאים את התוכנית לתתי סלים רלוונטים וכן לעזור לכם לכתוב את התוכנית בפן הפדגוגי כך שהתכנים יתאימו לתיאור ודרישות תתי הסלים. 

את התכנים שאני מייצר עבורכם על פי הניסיון והידע שלי אני מעביר לאיש/אשת פדגוגיה בתחום שלכם שיש להם ניסיון בכתיבת תוכניות למכרז ומטרתם היא לדייק את התכנים ברמה הפדגוגית ואז מגישים את כל התכנים למכרז.

למרות הניסיון והידע המקצועי והפדגוגי, לצערי אין לי או לאף אחד אחר אפשרות לדעת האם תוכנית תאושר במכרז או לא, כי קיימים המון שיקולים שאין לנו שליטה עליהם ואין לדעת על איזה בוחן ניפול ועל מה הוא יכשיל את התוכנית ולכן לא ניתן להתחייב שהתוכנית תאושר במכרז.

במקרה והתוכנית לא תאושר, אני כן אלווה אתכם בתהליך הערעור, נבין על מה פסלו את התוכנית וננסה לתקן מה שצריך בתקווה שנצליח להעביר אותה בכל זאת.

ניתן לבטל פגישת ייעוץ בטרם התקיימה ולקבל החזר מלא על פי התנאים הבאים:

  • אם טרם שוריין תאריך לפגישה ולא עברו 30 ימים מרכישת הייעוץ, יוחזר התשלום במלואו.
  • במידה ושוריין תאריך לפגישה, ניתן לבטלה עד שבוע ממועד קיומה ולקבל החזר מלא.
  • משבוע ועד 48 שעות ממועד הפגישה, ניתן לבטלה ולקבל החזר של 50% מעלות הפגישה (ממחירה המלא במידה ורכשתם חבילת שעות ייעוץ).
  • במידה ונותרו פחות מ48 שעות למועד הפגישה, לא יהיה ניתן לקבל החזר עבור הפגישה.
  • מלבד הכתוב מעל, יצויין שבחבילות שעות הייעוץ ניתן לבטל את המפגשים העתידיים ולקבל החזר יחסי שיחושב ע”פ ההפרש של מחיר החבילה לכמות הפגישות שהתבצעו בפועל כפול מחיר פגישה מלא.
  • יצויין שבכל אחד מהמקרים, ניתן לדחות את הפגישה לתאריך עתידי ללא עלות.

רוצה להתקדם לפגישת ייעוץ? אלה השלבים הבאים:

על היועץ

לירן חסון

היזם והיוצר מאחורי מיזם התוכן החינוכי לילדים EZToddler וספקי גפ”ן מתייעצים וכן הבעלים של בית המדיה Digital-ID ליצירת תוכן וייעוץ שיווקי לעסקים בתחום החינוך, הילדים והדיגיטל.

יוצר תוכן ואיש שיווק דיגיטלי המגיע מעולמות הפרסום, התוכן וההדרכה ומתמחה ביצירת תכנים שיווקים ולימודיים מסוגים שונים (וידאו ואנימציה, סאונד וקריינות, תכני גרפיקה ותוכן כתוב).

לירן חסון | יזם ויוצר תוכן
ניווט בעמוד
דילוג לתוכן