תמיכה במערכת גפ”ן – דרכי התקשרות

אם נתקלתם בבעיה או שאלה שלא מצאתם לה תשובה הקשורה לגפ”ן, מאגר התוכניות וכל נושא שקשור למשרד החינוך – ניתן לפנות למוקד מענים של משרד החינוך (או בשמו השני התמיכה של גפ”ן) ובעמוד זה תמצאו את דרכי ההתקשרות.

אם אתם צריכים תמיכה לפיצ’רים באתר זה, ניתן לפנות לקבוצת הוואטסאפ של ספקי גפ”ן מתייעצים

תמיכה במכרז התוכניות והמענים

מי שנותן את התמיכה במערכת גפ”ן הוא מוקד מאגר התוכניות והמענים וניתן להשיג אותו בדרכים הבאות:

ואז לפי השלוחות הבאות:

  • שלוחה 1 (עברית)
  • שלוחה 2 (מוסדות רשויות ובעלויות)
  • שלוחה 1 (מוסדות)
  • שלוחה 1 (תמיכה במערכת גפ”ן)
  • שלוחה 2 (ספקים)

שעות פעילות המוקד:

ימים א’-ה’ בשעות 7:30-18:00

יום ו’ בשעות 8:00-14:30

אילוסטרציה: תמיכה במערכת גפ"ן

דרך נוספת לקבל תמיכה במערכת גפ”ן היא להעזר בקבוצת הוואטסאפ: ספקי גפ”ן מתייעצים, בה תוכלו להעזר בספקים אחרים שסביר להניח נתקלו גם הם בתקלות או שאלות שונות ומשונות. אין על חוכמת ההמונים 🙂

ניווט בעמוד
דילוג לתוכן