מכרז גפ”ן הבא ייפתח ב18.12 שזה בעוד:
אם נתקלתם בבעיה או שאלה שלא מצאתם לה תשובה, ניתן לפנות לתמיכה של גפ”ן. במאמר זה נביא לכם את דרכי ההתקשרות עם התמיכה של גפ”ן
מי שנותן את התמיכה במערכת גפ”ן הוא מוקד מאגר התוכניות והמענים וניתן להשיג אותו בדרכים הבאות:
שעות פעילות המוקד:
ימים א’-ב’ בשעות 7:30-18:00
יום ו’ בשעות 8:00-14:30
דרך נוספת לקבל תמיכה במערכת גפ”ן היא להעזר בקבוצת הוואטסאפ: ספקי גפ”ן מתייעצים, בה תוכלו להעזר בספקים אחרים שסביר להניח נתקלו גם הם בתקלות או שאלות שונות ומשונות. אין על חוכמת ההמונים 🙂
האתר פותח ביוזמה פרטית של עזרה הדדית בין ספקים עבור ספקים. האתר אינו מציע שירותי ליווי או הרשמה לגפ”ן בתשלום ולמען הסר ספק , האתר אינו קשור למשרד החינוך או לתוכנית גפ”ן. מטרת האתר היא הנגשת המידע במילים פשוטות ובצורה ברורה לטובת ספקים שלא מסתדרים עם בירוקרטיה או שנמצאים בתחילת דרכם וצריכים דחיפה קטנה כדי להתחיל לפעול.