ניווט בעמוד
איך הפכתי את העסק שלי למותג שכל ילד מכיר

מיתוג, שיווק ותוכן • סדנה מקיפה לעסקים בתחום החינוך

זה הזמן ללמוד כל מה שעסק חינוכי בישראל צריך לדעת כדי להפוך למותג מצליח ולקדם את העסק שלך עם מפגשים ממוקדים שיתנו לך כלים פרקטיים שניתן ליישם בצורה מידיית ולהעיף את העסק שלך קדימה.

10 מפגשים אינטנסיביים שיעזרו לך:
  • להפוך את העסק שלך למותג מוכר וחזק
  • לבנות אסטרטגיה שיווקית לקידום העסק שלך
  • ליצור תוכן שיווקי איכותי, מושך וממיר מכל הסוגים
  • לנהל את הנוכחות שלך ברשתות החברתיות
  • להקים קהילת לקוחות סביב העסק שלך
  • לבנות קורס דיגיטלי להכנסה פאסיבית
  • להקים אתר מקצועי ליצירת חשיפה גדולה יותר
  • להבין את תחום ה-SEO והקידום האורגני והממומן
  • להתמודד עם הבירוקרטיה של מערכת החינוך וגפ”ן

מה תרצו לעשות עכשיו?

פתח דבר

היי חברים, כאן לירן. היזם שעומד מאחורי אתר הזה וקהילות ספקי גפ”ן מתייעצים, וכן היוצר מאחורי EZToddler שהוא מותג תכנים לימודיים לילדים בהם משתמשות עשרות אלפי מורות וגננות על בסיס יומי במוסדות החינוך ובנוסף, הבעלים של בית המדיה והשיווק הדיגיטלי Digital-ID שמתמחה במתן שירותי תוכן, שיווק וייעוץ עסקי לעסקים בתחומי החינוך ועולם הילדים.

לאורך תקופה ארוכה חברים בקהילה פנו אלי בבקשות למידע ותוכן וגם ייעוץ בנושאים שונים שאינם קשורים בהכרח להגשת תוכנית גפ”ן כמו שיווק, בניית אתר/דף נחיתה,וצירת תכנים מסוגים שונים ואפילו עבודה עם AI ומי מכם שנמצא בקהילות, יודע שאני באמת משתדל לעזור לכולם כמיטב יכולתי ולשתף מהניסיון שלי, אבל בסופו של דבר אני רק בן אדם אחד שהזמן שלו מוגבל ויש לו גם עסק לתפעל ולצערי אני לא מצליח לענות לכולם. לכן כשהעלו בפני הצעה להקים סדנה ייעודית לספקי גפ”ן ובכלל לעסקים בתחום החינוך, ראשית נרתעתי כי יש כל כך הרבה דברים שעסק בתחום החינוך צריך לדעת, אבל לאחר מחשבה, החלטתי לקחת את זה בשתי ידיים כי בסופו של דבר זה Win-Win לכולם.

על בניית הסדנה

הרעיון לסדנה ייעודית ומקיפה לבעלי עסקים בתחום החינוך ואנשי חינוך עצמאים עלה תוך כדי שיחה עם אנשי חינוך שהם גם בעלי עסק כך שמיד היה לי ברור שיש כאן כאב אמיתי וצורך שכדאי (וניתן) לפתור על ידי הנגשת ידע מקצועי ופרקטי שיאפשר להם לקדם את עצמם.

המצב היום הוא שאנשים שעוסקים בתחום החינוך, לרוב מגיעים אליו מתוך שליחות ורצון לקדם את החינוך (שזה כמובן חשוב ומבורך) אבל במקביל, איכשהו הצורך להתפרנס תמיד נדחק בצידה ובסופו של דבר אותם אנשים נוטשים את תחום החינוך כי הם צריכים גם לחיות ממשהו, או שהם ממשיכים בדרכם ומסתפקים במועט ולטעמי אין שום סיבה שזה יקרה.

אנחנו חיים בעידן דיגיטלי ו-AI בו הכל נגיש לנו בלחיצת כפתור ומצד שני אנחנו מדינה שנמצאת במצוקה חינוכית מתמדת עוד מימי הקורונה ועד היום בתקופה של מלחמה. זו תקופה בה מערכת החינוך מונעת מאינטרסים וטובת הילדים לא לעינה ומחובתינו לעשות כמיטב יכולתינו כדי לעזור לילדים, להורים ואף לאנשי חינוך אחרים הנמצאים בחוסר וודאות ולהציע להם חלופה בדמות תכנים חינוכיים ומעשירים גם בלי עזרתו של משרד החינוך והקורס הזה נועד לענות על הצורך הזה וללמד אתכם איך ניתן לעסוק בתחום החינוך וגם להתפרנס ממנו גם באופן פרטי וגם מוסדי.

מטרת הסדנה

הסדנה נועדה לספק לכם כלים מעשיים ומקיפים לבניית מותג חינוכי חזק, פיתוח אסטרטגית שיווק אפקטיבית ויצירת נוכחות בעולם הדיגיטלי ומחוצה לו. בעזרת הכלים והידע שתקבלו בסדנה, תוכלו להגדיל את החשיפה לעסק שלכם, למשוך לקוחות חדשים ולבנות מערכת יחסים עמוקה יותר עם קהל היעד שלכם. במהלך הסדנה, נבין את יסודות המיתוג ועקרונות השיווק, נלמד כיצד לבנות אסטרטגיות שיווק ותוכן תוכן ממוקדות לקהל היעד שלכם ובנוסף, נלמד על העבודה עם הרשתות החברתיות, נלמד לצלם תוכן וידאו ולייצר תוכן בעזרת AI ואפילו נלמד לנצל את הכוח של קהילות לקידום העסק שלכם.

פרטי הסדנה

למי מיועדת הסדנה

כאיש שיווק ויוצר תוכן חינוכי, יצרתי את הסדנה הזו על סמך הניסיון האישי שלי ומתוך מחשבה על בעלי עסקים בתחום החינוך, תוכניות חינוכיות (גפ”ן) וכן מורים ואנשי חינוך המעוניינים לשפר את המיתוג שלהם בדרכם העצמאית אך בפועל מדובר בפרקטיקות ותכנים שמתאימים גם לבעלי עסקים בתחומים אחרים שאינם קשורים לחינוך אך מעוניינים לקדם את העסק שלהם.

נושאי הלימוד בסדנה

עולם המיתוג, השיווק ובוודאי יצירת התוכן הוא עולם ענק, אך בניתי את הסדנה כך שתכיל את כל המידע החשוב בצורה ממוקדת ופרקטית.

בסדנה 10 מפגשים אשר כל מפגש עוסק בנושא ייעודי ועצמאי, כך שהוא לא תלוי במפגשים אחרים אך הוא משלים אותם. (פירוט בסילבוס)

  1. בניית מותג מאפס
  2. יסודות השיווק ובניית אסטרטגיה
  3. ניהול סושיאל ויצירת תוכן
  4. צילום תוכן וידאו
  5. הקלטת פודקאסט ותוכן אאודיו
  6. בניית קהילה סביב המותג
  7. אתר עסקי וקידום SEO
  8. בניית קורס דיגיטלי
  9. עבודה עם AI לקידום העסק
  10. מערכת גפ”ן מא’ ועד ת’

נקודות מפתח שחשוב לדעת על הסדנה

  • התמקדות בתחום החינוך: הסדנה מכילה תכנים מזוקקים ופרקטיים המותאמים בצורה ייעודית לצרכים של בעלי עסקים בתחום החינוך.
  • גמישות: ניתן להרשם למפגשים בודדים או לרכוש חבילות מוזלות.
  • תמיכה מלאה: המשתתפים יקבלו תמיכה גם לאחר הסדנה בקבוצות וואטסאפ ופייסבוק סגורות, שיחת ייעוץ אישית וכן הקלטות של המפגשים.
  • תאריכי המפגשים: המפגשים יחלו אחרי החגים (תאריכי המפגשים הסופיים יתפרסמו לאחר סגירת סקר הזמינות בהרשמה המוקדמת.)
  • גישה מעשית: הסדנה היא סדנת זום ברובה ולכן נשים דגש על הצד הפרקטי ולכן גם במהלך המפגשים עצמם, נקדיש זמן לתרגול ויישום החומר. (יש בסדנה גם מפגש פרונטלי. אחד, נא לעבור על הסילבוס)
  • מטלות בית: בנוסף, יקבלו המשתתפים מטלות ליישום בבית אותן יעלו לקבוצת פייסבוק סגורה וייעודית לסדנה, שבה גם יקבלו עליהן פידבקים ממני וממשתתפי הסדנה האחרים, כחלק מגישת שיח העמיתים והמודל השיתופי שעובד מצוין בקהילות הוואטסאפ של ספקי גפ”ן מתייעצים.

עלות הסדנה

כדי לאפשר לכמה שיותר בעלי עסקים חינוכיים להשתתף בסדנה, בניתי מודל בו אין חובה להרשם לכל המפגשים בסדנה אלא ניתן להרשם למפגשים בודדים או לבחור חבילת מפגשים המתאימה לצרכים והתקציב האישי. 

  • מפגש בודד: המחיר של כל מפגש כתוב בסילבוס
  • חבילת הבסיס (3 מפגשים): 700₪ (הנחה של 400₪) – יסודות השיווק ובניית אסטרטגיה, ניהול סושיאל ויצירת תוכן ובניית קהילה – ללא בחירה
  • חבילת הבחירה (5 מפגשים): 1500₪ (הנחה של עד 750₪) – לבחירה מתוך כלל המפגשים בסילבוס
  • החבילה המלאה (10 מפגשים): 2300₪ (הנחה של 1700₪) – כל המפגשים בסילבוס
הטבה לחברי קהילת ספקי גפ"ן מתייעצים ו-EZToddler

עד 20% הנחה נוספים לנרשמים עד ראש השנה (עד 06/10/2024)

הטבות לנרשמים

למשתתפי כל מסלולי הסדנה

  • שיתוף בעזרים, חומרים ותכנים
    המשתתפים בכל המסלולים יצורפו לקבוצת הפייסבוק של הסדנה בה ישותפו חומרי עזר התומכים בנלמד במפגשים וכן חומרי העשרה ומשימות לתרגול.

למשתתפי מסלול חבילת הבסיס ומעלה

  • תמיכה בוואטסאפ
    המשתתפים יצורפו לקבוצת וואטסאפ סגורה וייעודית למשתתפי הסדנה, בה יקבלו ממני תמיכה וייעוץ גם לאחר סיום הסדנה.

למשתתפי מסלולי חבילת הבחירה והחבילה המלאה

  • שליחת הקלטה
    המפגשים מצולמים וההקלטה תשלח למשתתפי המסלולים האלה (משתתפי המסלולים האחרים יוכלו לרכוש את ההקלטה בעלות סמלית)

  • שיחת ייעוץ אישית
    לאחר סיום הסדנה, אתן למשתתפים  במסלולים אלה שיחת ייעוץ 1:1 (כשעה) להכוונה פרטנית לעסק שלהם (בשווי 350₪).

על מנחה הסדנה

נעים מאוד! לירן חסון. אבא ל-3, אוטודידקט ויזם סדרתי למעלה מ20 שנה.

יוצר תוכן ואיש שיווק דיגיטלי המגיע מעולמות הפרסום, הילדים והחינוך ומתמחה ביצירת תכנים שיווקים ולימודיים החל מתכנים כתובים כמו מאמרים, תסריטים ופרסומות דרך יצירת תכנים ויזואלים כמו סרטונים מצולמים וסרטוני אנימציה ותכנים גרפים לצרכים שונים וכן תכני מוזיקה וסאונד כמו כתיבת שירים והפקות מוזיקליות לעולם הילדים ועולמות הפרסום והפודקאסט כמו הפקת ג’ינגלים וקריינויות.

לירן חסון | יזם ויוצר תוכן

במשך 20 שנותי כעצמאי, מתוקף היותי אוטודידקט, רכשתי המון כישורים במהלך הדרך שעיצבו אותי כבעל עסק, נותן שירות ובעיקר כאיש מקצוע שבידיו כל הכלים לייצר ולקדם בעצמו כל מיזם או עסק משלב הרעיון, התכנון והמחקר, דרך בניית התשתיות וההקמה בפועל ועד שלב השיווק אשר דורשים ידע מקצועי וכישורים אותם למדתי לבד ויישמתי בעסקים שלי על ידי למידה עצמאית והתנסויות רבות – מה שמאפשר לי חופש מוחלט ואי תלות בבעלי מקצוע מכל סוג שהוא.

בסדנה זו אני מתכוון להעביר לכם את כל הידע והניסיון שצברתי בצורה מזוקקת ומעשית המותאמת לכם מבלי שתצטרכו לעבור את כל המסלול המייגע של נסייה וטעייה שאני עברתי.

תוהים מה כבר עברתי במסלול? הנה רשימה מקוצרת של נקודות בחיי המקצועיים להתרשמות 

בין החברות והגופים איתם עבדתי
גופי שידור כמו תאגיד השידור, מאקו, רשת 13, HOT, ערוץ הופ! וערוץ הילדים, תחנות רדיו כמו קול הים האדום, רדיו ירושלים, רדיו דרום, ClickFM, רדיו כחול-יוון ורדיו נוסטלגיה, חברות הייטק כמו אמדוקס, לימוד נעים, אגריגו וכן משרדי פרסום והפקה כמו שרוטונים, וונדרמן ומנצ’ להם יצרתי תכנים למותגים כמו רכבת ישראל, כללית שירותי בריאות, לאומי קארד, ישראכרט, טבע, פלאפון, סלקום, 012, קינדר, עלית, שטראוס, דומינוס פיצה, אולג’ובס ועוד רבים אחרים.

פרוייקטים אישיים

היזם והיוצר מאחורי EZToddler שהוא מיזם תוכן חינוכי לילדים בו משתמשות עשרות אלפי מורות וגננות על בסיס יומיומי במוסדות החינוך. בערוץ היוטיוב צופים בכל חודש כ-300,000 איש עם ממוצע של כ-1,500,000 צפיות ובקהילות הוואטסאפ חברים כ30,000 מורים, גננות והורים ובקהילת הפייסבוק כ-14,000 איש.

האיש מאחורי אתר זה, התכנים שבו וקהילות ספקי גפ”ן מתייעצים בהן חברים מעל 6000 ספקים. הקהילה הוקמה על מנת לייצר מרחב התייעצות וסיוע הדדי בין ספקים בתחום החינוך בהתנהלות מול מערכת גפ”ן וסייעה למאות ספקי חינוך לצלוח את מכרז גפ”ן להכניס אלפי תוכניות למאגר התכניות והמענים.

הבעלים של Digital-ID שהוא בית מדיה וייעוץ שיווקי לעסקים ומתמחה במתן שירותי שיווק ותוכן לעסקים בעולמות החינוך, הילדים והדיגיטל.

הבעלים והיוצר מאחורי התכנים והמוצרים בקטלוג הפלייבקים “פלייבקס” המציע פלייבקים מקצועיים ואיכותיים לשימוש בתי ספר, זמרים ואנשים פרטיים.

היזם מאחורי אתר המתכונים השיתופי לקהילת התזונה הקיטוגנית בישראל וערוץ היוטיוב של KetoIL.

מקים קהילת אתה צינור שהיא קהילת בת של Digital-ID ומטרתה לייצר שיח מקצועי ושת”פ בין יוצרי תוכן, משפיענים ומנהלי סושיאל בוואטסאפ ובפייסבוק.

מקים קהילת אמני ילדים מתייעצים שפועלת בוואטסאפ ובפייסבוק שמטרתה להוות בית מקצועי ופלטפורמת ידע והתייעצות לאמני הילדים ומפעילים.

גם נציגי משרד החינוך ממליצים!
נושא המפגש
תקציר המפגש
נושאי המפגש
סוג
עלות

בניית מותג מאפס

מפגש זה מוקדש לבסיס של כל עסק ובו נחקור את המרכיבים החשובים לבניית מותג חזק ואסטרטגיה שיווקית אפקטיבית. המשתתפים יקבלו כלים פרקטים שיסייעו להם לבנות את המותג שלהם בעולם החינוך והילדים.

אנו נלמד על הגדרת הזהות, יצירת הבידול והגדרת הערכים של העסק תוך כדי הגדרת קהל היעד, זאת על ידי יצירת אסטרטגיה מיתוגית שכוללת בניית מערך מסרים ערכיים ורגשיים כמו כתיבת חזון, הפיכה לאוטוריטה וניהול מערכת יחסים עם הקהל (שירות לקוחות, ניהול סושיאל וכו’) וכן יצירת הזדהות עם המותג על ידי שימוש באלמנטים ויזואלים כמו שפה גרפית ויצירת תוכן ייעודי המותאם לקהל.

• מהות המותג (Brand Essence)
• בניית זהות מותגית (Brand Identity)
• מיתוג אישי (Personal Branding)
• הגדרות חזון וערכים
• הגדרת קהל יעד (Target Audience)
• הכרת המתחרים ומחקר שוק
• פיתוח ייחודיות (Unique Selling Proposition – USP)
• בניית אוטוריטה ומיצוב מקצועי
• בניית אסטרטגיית שיווק ותוכן
• קשר עם קהל היעד ושימור לקוחות
• החשיבות של חוות דעת והמלצות (Social Proof)

אונליין

350₪

יסודות השיווק ובניית אסטרטגיה

במפגש זה תקבלו הבנה רחבה של עקרונות השיווק והאסטרטגיות השיווקיות הקיימות בתחום החינוך וכלים לבניית אסטרטגיה שיווקית.

הנושאים בהם נעסוק כוללים את יסודות השיווק כולל הכרת כלים שיעזרו לכם להבין איך העסק שלכם עומד מול המתחרים, מי קהל היעד שלהם ואיך לשווק לו. נדבר על התהליך שעובר הלקוח מהרגע שהוא נחשף אליכם ועד רגע הקנייה ועל הסיפור שאתם צריכים להציג לו כדי שהוא יגיע למעמד הזה וכן נדבר על ההבדלים בין שיווק אורגני לבין שיווק ממומן.

• הגדרת השיווק ומטרותיו
• בניית טבלת חוזקות וחולשות לעסק (SWOT)
• ארבעת הממים של השיווק (מוצר, מחיר, מקום, מבצע)
• בניית אסטרטגיה שיווקית
• מודעות למותג ושיווק מבוסס משפך
• סיפור לקוח וסיפור מותג
• בניית נוכחות דיגיטלית
• שיווק אורגני ברשת (סושיאל, SEO, ניוזלטר, קהילה וכו’)
• שיווק ממומן (קמפיינים, פלאיירים, משפיענים וכו’)
• שיווק פה לאוזן / שיווק קהילתי

אונליין

400₪

ניהול סושיאל ויצירת תוכן

במפגש זה נצלול אל תוך עולם השיווק ברשתות החברתיות, ונכיר את הפלטפורמות המרכזיות בישראל ואיך לשווק בהן בצורה נכונה.

נלמד כיצד להגדיר קהלי יעד לכל רשת חברתית, ונכיר את סוגי התוכן השונים שיכולים להניע שיווק אפקטיבי, כולל תוכן וידאו, גרפי, טקסטואלי ואודיו. לאחר מכן נבין איך ליצור תוכן מותאם לכל פלטפורמה, ונלמד איך לבנות גאנט תוכן כדי לייצר נוכחות דינמית ברשתות. לבסוף, נלמד איך לבנות אסטרטגיית פרסום לכל רשת, איך לשלב משפיענים איך להגדיל את החשיפה שלכם לקהל ונדייק את ההבדלים בין שיווק אורגני לשיווק ממומן בסושיאל, ונלמד איך למדוד את תוצאות העבודה שלכם.

• הכרה עם הרשתות החברתיות: פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב וטיקטוק
• הכרה בסיסית של טוויטר, לינקדאין וספוטיפיי והשימושים בהם
• הגדרת קהלי יעד לכל רשת חברתית
• הכרת סוגי תוכן לשיווק (תוכן וידאו, גרפיקה ותמונות, תוכן כתוב ותוכן סאונד)
• יצירת תוכנים מותאמים לכל רשת
• בניית לוח זמנים (גאנט) תוכן
• בניית אסטרטגיית פרסום בכל רשת
• ההבדל בין שיווק אורגני ושיווק ממומן בסושיאל
• מדידה, ניתוח ומעקב אחר תוצאות קמפיינים
• עבודה עם משפיענים

אונליין

350₪

צילום תוכן וידאו

במפגש זה נבין את עקרונות הצילום, נלמד ונתרגל הלכה למעשה יצירת תוכן וידאו שישרת את מטרות השיווק והקידום של העסק שלך.

נכיר את תהליך יצירת הסרטון, החל מתכנון הרעיון ועד לעריכה הסופית, ונכיר את סוגי תוכן הוידאו השונים ונבין איזה מהם מתאים לכל רשת חברתית, נלמד איך לצלם בצורה איכותית על ידי הגדרות המצלמה וקומפוזיציה נכונה, ונכיר את הציוד הנלווה בו חובה להשתמש. לבסוף, נלמד לערוך סרטונים ונכיר טיפים פרקטיים ליצירת כמות של תוכן וקידומו במנועי החיפוש.

• הסבר על תהליך יצירת הסרטון
(בחירת נושא, מחקרים, כתיבת תסריט, הכנה, צילום, עריכה והפצה)
• הכרת סוגי תוכן הוידאו השונים וההבדלים ביניהם
(תדמית, מוצר, אנגייג’מנט, אוטוריטה ובידור)
• יסודות הצילום
(פונקציות, מונחי יסודי כמו עומק שדה, קומפוזיציה, חוק השלישים וכו’)
• הגעה לתוצאות מרשימות עם הסמארטפון
• הכרת הציוד הנלווה ותפקידו (מיקרופון, חצובה/גימבל, תאורה, עדשות וכו’)
• עריכת וידאו בסיסית
• שינוי יחס התמונה כדי להתאים את הוידאו לפלטפורמות השונות
• טיפים ליצירת תוכן וידאו איכותי בקלות ובכמויות
• עבודת SEO לסרטוני יוטיוב לקידום העסק

פרונטלי

600₪

פודקאסט ותוכן אאודיו

במפגש זה נלמד על עולם הפודקאסטים מזווית מעשית ועסקית. נבחן את השימושים השונים של פודקאסטים בעסקים, נבין את היתרונות והאתגרים שבהשתתפות כמרואיין בפודקאסט ומהצד השני, נלמד את כל שלבי תהליך הקמת פודקאסט מצליח החל מתהליך בחירת נושא הפודקאסט ועד לבחירת המרואיינים המתאימים, הפקת הפודקאסט ויצירת תוכן שיווקי ממנו.

נדבר על דגשים לראיון מוצלח, נדבר על החשיבות של ביצוע תחקיר לקראת הראיון, נבין למה כדאי להקליט בחדר מטופל אקוסטית ונכיר את הציוד הדרוש להפקת סאונד איכותי. בנוסף, נלמד על הפקת פודקאסטים מצולמים ונבין מהו האורך המומלץ לפרקים. נדון בשאלה האם עדיף לעשות פודקאסט בשידור לייב או מוקלט, ונחקור את השיטות לקידום הפודקאסט והפיכתו לכלי לייצור הכנסה.

• שימושים עסקיים בפודקאסט
• השתתפות בפודקאסט כמרואיין
• תהליך הקמת פודקאסט
• בחירת נושא לפודקאסט
• דגשים למראיין מוצלח
• חשיבות התחקיר לקראת ראיון
• ציוד להקלטת פודקאסט
• אקוסטיקה להקלטת פודקאסט
• עקרונות הקלטה ועריכת פודקאסט
• דגשים לפודקאסט מצולם
• אורך פודקאסט מומלץ
• מה עדיף: פודקאסט לייב או מוקלט?
• עבודה עם תסריט או זרימה?
• חשיבות שימוש בקריינויות ומיתוג מוזיקלי
• פלטפורמות להעלאת פודקאסטים
• איך משווקים פודקאסט
• איך להשתמש בפודקאסט ככלי שיווקי
• ייצור הכנסה מפודקאסט

אונליין

400₪

בניית קהילה סביב המותג

מפגש זה מוקדש להבנת הקונספט של קהילה עסקית ואיך להשתמש בה לקידום העסק שלכם.

במפגש נלמד איך לשווק את עצמכם בקהילות אחרות בצורה יעילה, נלמד איך להקים קהילה משלכם בין אם זה לקידום נושא מסויים או קידום העסק שלכם ואיך להביא אליה אנשים. איך להניע לשיחה בקהילה ובאילו פלטפורמות כדאי לעשות את זה וכן נלמד איך לייצר הכנסה מהקהילה שלכם מבלי לעורר אנטיגוניזם.

• מה נחשבת קהילה
• מה ההבדל בין קבוצה לקהילה
• שימוש בקהילות לקידום עסקי
• איך לקדם תוכן בקהילות
• איך להקים קהילה סביב העסק שלך
• פלטפורמות לניהול קהילה
• עקרונות ניהול קהילה
• הנעת חברים להשתתפות בקהילה
• קידום העסק בקהילה שלכם
• דרכים ליצירת הכנסה מקהילות

אונליין

350₪

הקמת אתר וקידום SEO

במפגש זה נעסוק בתהליך הבנייה של אתר אינטרנט עסקי.

נכיר את סוגי האתרים השונים, מה המטרה של כל אחד מהם וכל אחד מהם צריך לכלול. נבין את ההבדל בין אתר לבין דף נחיתה. ונלמד על תהליך העבודה כשבונים אתר מההחלטה איזה אתר מתאים לעסק שלנו ועד התכנים והמוצרים שאנחנו הולכים לקדם בו. נלמד איך לבנות דף נחיתה ובאילו פלטפורמות ניתן לעשות את זה וכן נכיר את המושג SEO, חשיבותו ומה הפרמטרים שיכולים לשפר את החשיפה של האתר שלכם במנועי החיפוש.

• חשיבות אתר אינטרנט לעסק
• הכרת סוגי האתרים ולמה כל אחד משמש
• מה נדרש כדאי להקים אתר אינטרנט
• התהליך מאחורי בניית אתר אינטרנט ודיוק אתר אינטרנט קיים
• עקרונות בניית דף נחיתה וההבדל בינו לבין אתר
• הכרת פלטפורמות לבניית דף נחיתה / אתר בחינם
• מידע שחשוב לכלול בכל אתר אינטרנט בתחום החינוך
• מה זה SEO ולמה זה חשוב לכל אתר, במיוחד אם הוא אתר קיים
• תכנים שכדאי לשלב באתר כדי לשפר את הSEO

אונליין

350₪

בניית קורס דיגיטלי

במפגש זה נבים מה השלבים החשובים ליצירת קורס דיגיטלי מצליח. החל בזיהוי קהל היעד וההבדלים בין קורס אונליין לקורס דיגיטלי וכמובן עד תהליך הבנייה עצמו משלב התכנון ועד לפרטים הטכניים של ההקלטה, עריכה והעלאת הקורס.

נסקור כלים שעוזרים ביצירת קורס מקצועי, כולל תוכנות לעריכת וידאו, עיצוב תוכן ואירוח הקורס בפלטפורמות דיגיטליות. וכן, נבחן כיצד ליצור תוכן מרתק, נעים ונגיש עבור המשתמשים. נלמד גם כיצד לשווק את הקורס בצורה אפקטיבית כדי להגיע לכמה שיותר משתתפים ונקנח בטיפים חשובים לבניית הקורס כדי להקל עליכם בתהליך הבניה.

• למי מתאים לבנות קורס דיגיטלי
• ההבדל בין קורס אונליין לקורס דיגיטלי
• תהליך בניית קורס דיגיטלי
• כלים לבניית קורס דיגיטלי
• צילום וידאו באולפן
• יצירת תכנים משלימים
• פלטפורמות לאירוח קורס דיגיטלי
• שיווק קורס דיגיטלי
• טיפים לבניית קורס איכותי וחיסכון בזמן

אונליין

500₪

עבודה עם AI לקידום העסק

במפגש זה נדבר על האפשרויות הגלומות ב-AI לקידום העסק שלכם אם דרך כתיבת מאמרים בצורה כמעט אוטומטית, יצירת תוכן גרפי לשיווק או אפילו בפעילויות היומיומיות כמו שליחת קבלות, בניית לו”ז עבודה, ניתוח נתונים וכן הלאה.

במפגש זה נתמקד בעיקר בהכרת הכלים וצורת העבודה איתם ליצירת תוכן כתוב, תוכן ויזואלי וכן תוכן אאודיו וכן נלמד איך להשתמש בהם לקידום ושיווק העסק שלכם.

• קיצור תהליכים בעסק בעזרת AI
• שימוש ב-AI בתחום החינוך
• ניתוח נתונים ואופטימיזציה עם AI
• ניהול תקשורת עם לקוחות עם AI
• דוגמאות לתכנים שAI יכול לייצר עבור העסק
• עבודה עם ChatGPT, Gemini, Claude ו-Co-Pilot ליצירת תוכן כתוב
• יצירת תוכן גרפי עם כלים כמו MidJourney, Dall-E, Adobe Firefly ועוד
• הכרת כלי AI בתחום הסאונד לקידום העסקי ויצירת תוכן כמו:
Adobe Enhance Speech, NotebookLM, ElevenLabs, UVR

אונליין

350₪

מערכת גפ"ן מא' ועד ת'

במפגש זה נכיר את מערכת גפ”ן בצורה מעמיקה בכדי שתוכלו להתחיל לעבוד עם מוסדות חינוך ולייצר הכנסה קבועה לעסק שלכם.

אנו נלמד איך להרשם למאגר התוכניות והמענים, ולהעלות תוכנית חדשה. נבין את ההבדלים בין המסלול הכחול למסלול הירוק ועל צריך לשים לב כשמגישים תוכנית וכן מה צריך להכין לקראת מכרז גפ”ן, איך להבין את תנאי הסף של כל סל, נדבר על דרכי הגעה לבתי ספר וצורות השיווק האפקטיביות ביותר לקידום התוכנית שלכם ואפילו נלמד איך להשתמש ב-AI כדי לכתוב תוכנית ואף לגשת למכרז

• אילו שירותים ניתן לתת דרך גפ”ן
• הרשמה למאגר התוכניות והמענים
• העלאת תוכנית למאגר
• שימוש בAI לכתיבת תוכנית לגפ”ן
• דגשים בנושא מכרז גפ”ן
• איך נדע האם אנו עומדים בתנאי הסף
• מה להכין לקראת המכרז הקרוב
• איך לשווק את התוכנית לבתי ספר
• מה צריך להיות בדף נחיתה לתוכנית גפ”ן

אונליין

350₪

בשל הפירוט המעמיק על המפגשים בסילבוס, ניתן לצפות בסילבוס המלא דרך המחשב בלבד. נא להכנס לעמוד דרך המחשב

שאלות ותשובות נפוצות

בנושא תוכן הסדנה

בהחלט.

כל המפגשים בסדנה מתאימים גם למי שרק עכשיו מתחיל את דרכו העצמאית ורוצה להתחיל להניע אותו קדימה וגם לעסקים קיימים שרוצים להתפתח ולגדול.

לא. אין צורך בידע מוקדם.

בסדנה נעבור על מה שצריך לדעת מאפס. כמו כן, בקבוצת הפייסבוק הסגורה למשתתפי הסדנה (בכל המסלולים), אשתף במידע, מצגות וסרטונים וכן משימות עליהם תוכלו לעבור בזמנכם הפנוי, לתרגל וללמוד לעומק כל נושא (גם לאחר סיום הסדנה)

המפגשים והתוכן בסדנה בנויים בצורה כזו שהם עומדים בפני עצמם ואין צורך להיות במפגש מסויים כדאי להבין את מה שנלמד במפגש אחר אם כי החומרים הנלמדים במפגשים כמובן משיקים ומשלימים זה את זה בתמונה המלאה.

המפגשים שלטעמי הם המפגשים עם הידע הכי חשוב וחובה להיות בשלושתם הם המפגשים בחבילת הבסיס ולכן גם תמחרתי אותה בצורה הכי משתלמת עבורכם מבחינת עלות למפגש.

מלבד ההקלטה של המפגש (שאותה מקבלים  ללא עלות משתתפי מסלולי חבילת הבחירה והחבילה המלאה, ומשתתפי החבילות האחרות יכולים לרכוש בעלות סמלית), תקבלו גם את המצגת שהוצגה במפגש וכן חומרי עזר ותמיכה נוספים כמו סרטונים ומצגות מהרשת לצפייה נוספת והעשרה שישותפו בצורה מאורגנת בקבוצת פייסבוק סגורה למשתתפי הסדנה. 

כמו כן, למשתתפי מסלולי החבילות, יש את קבוצת הוואטסאפ הסגורה של הסדנה שמהווה מקום לתמיכה ומענה לשאלות וייעוץ ממנחה הסדנה וכן משתתפיה (גם לאחר סיומה).

בנושא לוגיסטיקה

אורך כל המפגשים יהיה באיזור השעתיים

רוב המפגשים בסדנה הזו מתקיימים אונליין בשידור חי (בזום/גוגלמיט) למעט המפגש בנושא ‘צילום תוכן וידאו’ שמתקיים פרונטלית “בעולם האמיתי” בשל אופיו המעשי. מיקום המפגש  בנושא הזה, יוחלט על ידי הצבעה בין נרשמי המפגש בכל מחזור של הסדנה.

אכן המפגשים מוקלטים אך הם יהיו זמינים רק למשתתפים הסדנה שנרשמו למסלולי חבילת הבחירה והחבילה המלאה.

המשתתפים במסלולי חבילת הבסיס ומפגש בודד, יוכלו לרכוש את ההקלטה בעלות סמלית של 50 שקלים. ההקלטות והשיעורים אליהם תירשמו, יהיו זמינים לכם באיזור למידה אישי  וייעודי באתר.

במידה ובעקבות בלת”ם אתם לא יכולים להיות נוכחים במפגש, עומדות בפניכם מספר אפשרויות:

  1. במידה ונרשמתם למסלולי חבילת הבחירה והחבילה המלאה, תקבלו הקלטה של המפגש בכל מקרה וגישה לכל העזרים והכלים שהוצגו במפגש כולל המצגת.
  2. במידה ונרשמתם למסלולי המפגש הבודד או חבילת הבסיס, תוכלו לרכוש את ההקלטה של המפגש בעלות סמלית של 50 שקלים.
  3. כמו כן, בכל המסלולים, שמורה לכם הזכות להצטרף למפגש שייערך במחזור הבא של הסדנה במקום המחזור הנוכחי.

בכל מקרה, בין אם הסתפקתם בהקלטה או שהחלטתם לחכות למפגש הבא, אני עומד לשירותכם ואתן כמובן את כל התמיכה שאוכל לתת וכמו כן, אם נרשמתם לאחד ממסלולי החבילות, יש גם את קבוצות הוואטסאפ  והפייסבוק הייעודיות למשתתפי הסדנה ובהן תקבלו חומרי עזר ותכנים העשרה וכמובן גם את התמיכה של שאר משתתפי הסדנה.

בנושא תשלום והרשמה

  • מפגש בודד: המחיר של כל מפגש כתוב בסילבוס
  • חבילת הבסיס (3 מפגשים): 700₪ (הנחה של 400₪) – יסודות השיווק ובניית אסטרטגיה, ניהול סושיאל ויצירת תוכן ובניית קהילה – ללא בחירה
  • חבילת הבחירה (5 מפגשים): 1500₪ (הנחה של עד 750₪) – לבחירה מתוך כלל המפגשים בסילבוס
  • החבילה המלאה (10 מפגשים): 2300₪ (הנחה של 1700₪) – כל המפגשים בסילבוס

בהחלט!

אם נושא מסויים מושך אתכם ולא כל המפגשים בסדנה, ניתן להרשם למפגשים ספציפים דרך מסלול מפגש בודד.

במידה ויש כמה מפגשים שמעניינים אתכם, שווה לשקול להרשם למסלול חבילת הבחירה בו תוכלו לבחור 5 מפגשים מתוך כלל המפגשים בסדנה.

שימו לב: למתעניינים במסלול מפגש בודד, חשוב לדעת שלא כל המפגשים מתומחרים אותו הדבר. העלות של כל מפגש, כתובה בסילבוס

דרכי התשלום הן:

באופצית האפליקציות, נא לציין איזו בחבילה (ומפגשים) אתם מעונינים.

ברכישת מפגש בודד, ניתן לבטל את ההרשמה עד שבוע לפני קיום המפגש ולקבל החזר מלא. משבוע ועד 48 שעות לפני המפגש, יוחזר 50% מהסכום ולאחר מכן לא יהיה ניתן לבטל אך תמיד שמורה לכם הזכות להשתתף באותו מפגש שיתקיים במחזור הבא של הסדנה במקום זאת.

ברכישת חבילה, העניין יותר טריקי בשל הטבת המחיר המשמעותית שניתנת לחבילות וכן זה גם תלוי בהאם המשתתף רוצה לבטל את ההשתתפות בכל המפגשים או רק באחד או חלק מהם.

אז בנושא ביטול הרשמה לחבילת מפגשים, כל מקרה ייבחן לגופו אבל כעיקרון, בביטול מפגש מתוך חבילה, ייחשבו המפגשים הנותרים בחבילה כמפגשים בודדים וגובה ההחזר יחושב בהתאם למחירם בסילבוס ובהתאם למחיר המפגש שבוטל ואז תנאי הביטול יהיו זהים לתנאי הביטול של מפגש בודד.

הרשמה לסדנה

נא לבחור את המסלול המתאים לך או למלא את הפרטים בטופס ההתעניינות ואחזור אליך להשלמת התהליך

עיקרי מסלול מפגש בודד

•   בחירת מפגש/ים לפי הצורך ללא התחייבות

•   גישה לחומרי עזר וסרטוני הדרכה

עיקרי מסלול חבילת הבסיס

•   חיסכון של 400₪!

•   3 מפגשי חובה לכל עסק
    ◂ יסודות השיווק ובניית אסטרטגיה
    ◂ ניהול סושיאל ויצירת תוכן
    ◂ בניית קהילה סביב המותג

•   גישה לחומרי עזר וסרטוני הדרכה

•   תמיכה בוואטסאפ גם לאחר הסדנה

עיקרי מסלול חבילת הבחירה

•   חיסכון של עד 1100₪!

•   5 מפגשים לבחירה מתוך כלל הסילבוס

•   גישה לחומרי עזר וסרטוני הדרכה

•   תמיכה בוואטסאפ גם לאחר הסדנה

•   הקלטה מסודרת של המפגש

•   שיחת ייעוץ והכוונה אישית 1:1 בסיום הסדנה

עיקרי מסלול החבילה המלאה

•   חיסכון של 1800₪!

•   כל 10 המפגשים – בניית מותג מא’ ועד ת’

•   גישה לחומרי עזר וסרטוני הדרכה

•   תמיכה בוואטסאפ גם לאחר הסדנה

•   הקלטה מסודרת של המפגש

•   שיחת ייעוץ והכוונה אישית 1:1 בסיום הסדנה

עיקרי מסלול מפגש בודד

•   בחירת מפגש/ים לפי הצורך ללא התחייבות

•   גישה לחומרי עזר וסרטוני הדרכה

עיקרי מסלול חבילת הבסיס

•   חיסכון של 400₪!

•   3 מפגשי חובה לכל עסק
    ◂ יסודות השיווק ובניית אסטרטגיה
    ◂ ניהול סושיאל ויצירת תוכן
    ◂ בניית קהילה סביב המותג

•   תמיכה בוואטסאפ גם לאחר הסדנה

•   גישה לחומרי עזר וסרטוני הדרכה

עיקרי מסלול חבילת הבחירה

•   חיסכון של עד 1100₪!

•   5 מפגשים לבחירה מתוך כלל הסילבוס

•   הקלטה מסודרת של המפגש

•   שיחת ייעוץ והכוונה אישית 1:1 בסיום הסדנה

•   תמיכה בוואטסאפ גם לאחר הסדנה

•   גישה לחומרי עזר וסרטוני הדרכה

עיקרי מסלול החבילה המלאה

•   חיסכון של 1800₪!

•   כל 10 המפגשים – בניית מותג מא’ ועד ת’

•   הקלטה מסודרת של המפגש

•   שיחת ייעוץ והכוונה אישית 1:1 בסיום הסדנה

•   תמיכה בוואטסאפ גם לאחר הסדנה

•   גישה לחומרי עזר וסרטוני הדרכה

מילוי טופס התעניינות
ניווט בעמוד
דילוג לתוכן