מרגישים תקועים עם שיווק התוכנית או העסק החינוכי שלכם? 🡃
בשנים האחרונות עסקתי לא מעט בבניית אתרים בתחום החינוך החל מאתרים פשוטים, מה שנקרא “כרטיסי ביקור דיגיטלים” שמהווים פלטפורמה סטטית למידע על העסק, דרך אתרי תוכן בדיוק כמו האתר הזה אותו בניתי לטובת איגוד כל המידע בנושא גפ”ן עבור ספקים בקהילת ספקי גפ”ן מתייעצים בוואטסאפ וגם בפייסבוק ועד למערכות מורכבות יותר זו של מערכת סוד שמאגדת המון תכנים לכדי מערכי שיעור מסודרים או ממש אתרי קורסים.
בכל בניית אתר כזה למדתי עוד ועוד דברים שחשוב שיהיו באתר וכן למדתי מה אנשי החינוך מחפשים ואת הידע הזה אשתף איתכם במאמר זה.
לפני שנדבר על מה צריך להיות באתר, כל אתר, בואו נעבור על הדברים שחשוב שיהיו באתר הספציפי שלכם כספקי גפ”ן וזה דבר מאוד בסיסי וחשוב – רשמו את מספר התוכנית שלכם במקום ברור כדי שהלקוחות לא יצטרכו לחפש אותו וכן הוסיפו קישור המעביר את הצופה ישירות לתוכנית (ולא למאגר התוכניות הכללי).
כמו כן רצוי לשתף בהמלצות של מוסדות איתם אתם כבר עובדים ולתת כמה שיותר מידע פרקטי למנהלים והרכזים שייכנסו לאתר כדי לקבל פרטים.
לפני שאתחיל במניית הטיפים, אשתף אתכם בקוריוז קטן. התוכן של מאמר זה הוא זה שהביא להקמת קבוצת הוואטסאפ ואחרי בניית אתר זה. איך זה קרה? אשמח לספר לכם על כך בקבוצת ספקי גפן מתייעצים בוואטספ 🙂 וכעת, לטיפים:
על מחבר המאמר
יש לציין כי לא תינתן תמיכה בהגשה למכרז או לשימוש במערכת בגפ”ן במייל. לתמיכה ושאלות יש להצטרף לקבוצת הוואטסאפ
האתר פֻּתַּח ביוזמה פרטית למען עזרה הדדית בין ספקים עבור ספקים ומטרתו היא הנגשת המידע במילים פשוטות ובצורה ברורה לטובת ספקים שנמצאים בתחילת דרכם ולכאלה שלא מסתדרים עם בירוקרטיה וצריכים דחיפה קלה כדי לפעול. בשל הביקוש, האתר מציע שירותי ליווי בהרשמה לגפ”ן וכן שיווק לעסקים בתחום החינוך, אך למען הסר ספק, האתר אינו קשור בשום צורה למשרד החינוך.