וובינר שיווק תוכניות גפ"ן ועסקים בתחום החינוך לבתי ספר ולקוחות פרטיים • 16/07/2025

במפגש זה נלמד על עקרונות השיווק בתחום החינוך והעבודה מול מוסדות חינוך וכן שיווק לשוק הפרטי ונקבלו בו כלים לבניית אסטרטגיה שיווקית המותאמת לתחום החינוך.

במפגש זה תקבלו הבנה רחבה של עקרונות השיווק והאסטרטגיות השיווקיות הקיימות בתחום החינוך וכלים לבניית אסטרטגיה שיווקית.

הנושאים בהם נעסוק כוללים את יסודות השיווק כולל הכרת כלים שיעזרו לכם להבין איך העסק שלכם עומד מול המתחרים, מי קהל היעד שלהם ואיך לשווק לו. נדבר על התהליך שעובר הלקוח מהרגע שהוא נחשף אליכם ועד רגע הקנייה ועל הסיפור שאתם צריכים להציג לו כדי שהוא יגיע למעמד הזה וכן נדבר על ההבדלים בין שיווק אורגני לבין שיווק ממומן.

הנושאים עליהם נעבור כוללים בין היתר את הנושאים הבאים:

• הגדרת השיווק ומטרותיו
• בניית טבלת חוזקות וחולשות לעסק (SWOT)
• ארבעת הממים של השיווק (מוצר, מחיר, מקום, מבצע)
• בניית אסטרטגיה שיווקית
• מודעות למותג ושיווק מבוסס משפך
• סיפור לקוח וסיפור מותג
• בניית נוכחות דיגיטלית
• שיווק אורגני ברשת (סושיאל, SEO, ניוזלטר, קהילה וכו’)
• שיווק ממומן (קמפיינים, פלאיירים, משפיענים וכו’)
• שיווק פה לאוזן / שיווק קהילתי

הסרטון המלא פתוח למנויים בתשלום בלבד

המצגת המלאה פתוחה למנויים בתשלום בלבד.

העזרים זמינים למנויים בלבד

השתתפת בוובינר או שצפית בהקלטה?

זה המקום לשתף ברשמים, בשאלות, בפירגונים וגם בהערות לשיפור 

ניווט בעמוד
דילוג לתוכן