מחפשים ליווי אישי לקראת ההגשה למכרז גפ"ן?
במפגש זה תקבלו הבנה רחבה של עקרונות השיווק והאסטרטגיות השיווקיות הקיימות בתחום החינוך וכלים לבניית אסטרטגיה שיווקית.
הנושאים בהם נעסוק כוללים את יסודות השיווק כולל הכרת כלים שיעזרו לכם להבין איך העסק שלכם עומד מול המתחרים, מי קהל היעד שלהם ואיך לשווק לו. נדבר על התהליך שעובר הלקוח מהרגע שהוא נחשף אליכם ועד רגע הקנייה ועל הסיפור שאתם צריכים להציג לו כדי שהוא יגיע למעמד הזה וכן נדבר על ההבדלים בין שיווק אורגני לבין שיווק ממומן.
הנושאים עליהם נעבור כוללים בין היתר את הנושאים הבאים:
• הגדרת השיווק ומטרותיו
• בניית טבלת חוזקות וחולשות לעסק (SWOT)
• ארבעת הממים של השיווק (מוצר, מחיר, מקום, מבצע)
• בניית אסטרטגיה שיווקית
• מודעות למותג ושיווק מבוסס משפך
• סיפור לקוח וסיפור מותג
• בניית נוכחות דיגיטלית
• שיווק אורגני ברשת (סושיאל, SEO, ניוזלטר, קהילה וכו’)
• שיווק ממומן (קמפיינים, פלאיירים, משפיענים וכו’)
• שיווק פה לאוזן / שיווק קהילתי
זה המקום לשתף ברשמים, בשאלות, בפירגונים וגם בהערות לשיפור
כדי לספק את חוויות המשתמש הטובות ביותר, אנו משתמשים בטכנולוגיות כמו קובצי Cookie כדי לאחסן ו/או לגשת למידע על המכשיר. הסכמה לטכנולוגיות אלו תאפשר לנו לעבד נתונים כגון התנהגות גלישה או מזהים ייחודיים באתר זה. אי הסכמה או ביטול הסכמה עלולים להשפיע לרעה על תכונות ופונקציות מסוימות. מידע נוסף ניתן לקרוא בעמוד מדיניות הפרטיות ותנאי השימוש